CART

AVBESTÄLLNINGS- OCH RETURPOLICY

Avbeställningspolicy

Avbeställning före leverans:

Om ordern eller den/de produkt(er) du vill avbeställa ännu inte har skickats, kan du kontakta oss via e-post på Fredrik.Strandberg@Kunskapsstrategi.se eller ringa oss på 0739640616.

Returer, Ersättningar och Återbetalningar

Hur returnerar jag en produkt köpt på stavcoachen?

stavcoachen erbjuder sina kunder en "Enkel returpolicy", där du kan göra en retur-/utbytesförfrågan av en produkt inom 24 timmar efter att du har tagit emot ordern. Vi accepterar också partiella returer där du kan göra en returfråga för en eller alla produkter i din order.

  • Steg 1:Kontakta vårt kundsupportteam via e-post (Fredrik.Strandberg@Kunskapsstrategi.se) inom 24 timmar efter att du har tagit emot ordern.
  • Steg 2:Ge oss dina order-ID-uppgifter och din begäran om att returnera/ersätta/återbetala din order. Vänligen skicka en bild av produkten och fakturan för vår referens.
  • Steg 3: Kunden måste se till att återbetalningen endast kommer att initieras från oss om produkterna tas emot i sin originalförpackning med sina förseglingar, etiketter och förpackningar intakta. Det är kundens ansvar att returnera oss de oanvända produkterna.

Vilka är de produkter som inte kan returneras/utbytas?

Returer kommer inte att accepteras under följande förhållanden:

  • Produkten är skadad på grund av missbruk/överanvändning
  • Returnerad utan originalförpackning inklusive, prislappar, etiketter, originalförpackning, gratisartiklar och andra tillbehör eller om originalförpackningen är skadad
  • QR-koden är manipulerad.
  • Defekta produkter som inte täcks av säljarens/tillverkarens garanti
  • Produkten är använd eller ändrad
  • Om en begäran initieras efter 24 timmar efter att ordern har mottagits
  • Gratis produkt som tillhandahålls av stavcoachen
Observera: För vissa marknadsföringskampanjer eller mega-rea-perioder kan speciella retur-/utbytes-/återbetalningsregler gälla. Information om detta syns på kampanjbanern. Alla kombinationsbeställningar eller presentartiklar är inte berättigade till retur eller utbyte. För eventuell förtydligande, kontakta gärna vår kundtjänst.

Måste jag returnera den gratis gåvan när jag returnerar en produkt?

Ja. Den gratis gåvan ingår som en del av artikelordern och måste returneras tillsammans med den ursprungligen levererade produkten.

Kan jag returnera en del av min order?

Ja. En retur kan skapas på artikelnivå och om du har beställt flera artiklar kan du initiera en retur/ersättning/återbetalning för varje individuell artikel. Men varje produkt som returneras måste returneras i sin helhet inklusive alla komponenter samt alla kompletterande gåvor eller produkter som följde med den.

Hur får jag återbetalning för de returnerade order och hur lång tid tar denna process?

 Vid retur/ersättning/återbetalning, kontakta oss för återbetalningsprocessen på Fredrik.Strandberg@Kunskapsstrategi.se eller 0739640616.